Vragen over e-tickets
Is een e-ticket wellnessresort gebonden?
Ja, wanneer je een e-ticket koopt, koop je er één voor een specifiek wellnessresort. Dit staat uiteraard ook beschreven bij de actie en op je e-ticket.
Kan mijn e-ticket verlengd worden?
Nee, een e-ticket kan niet verlengd worden. De geldigheid die op het e-ticket vermeld staat, houden wij altijd aan.
Hoe lang is mijn e-ticket geldig?
Het e-ticket is geldig tot en met de datum die op het e-ticket vermeld staat. Wanneer een e-ticket is verlopen, kan deze helaas niet meer gebruikt worden.
Moet ik reserveren met mijn e-ticket?
Ja, het is verplicht om vooraf te reserveren via de website van het wellnessresort waar jij het e-ticket voor hebt aangeschaft. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.
Heb ik met mijn e-ticket altijd plek?
Nee, het is verplicht om vooraf te reserveren en reserveren is op basis van beschikbaarheid. Wij raden je aan om op tijd te reserveren zodat je verzekerd bent van een bezoek aan het wellnesresort.
Is mijn e-ticket persoonsgebonden?
Een e-ticket is niet persoonsgebonden. Je kan daarom een e-ticket aan iemand anders geven.
Moet ik mijn e-ticket uitprinten en meenemen naar het wellnessresort?
Nee, nadat je een reservering hebt geplaatst met het e-ticket heb je deze niet meer nodig. Wij raden je wel aan om de e-mail te bewaren zodat je altijd jouw e-ticketcode kan opzoeken.
Hoe ontvang ik mijn e-ticket?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald, heb je de mogelijkheid om op de pagina het e-ticket direct te downloaden. Daarnaast ontvang je een bevestiging per mail waar ook jouw e-ticket bij zit.
Mijn e-ticketcode werkt niet, wat nu?
Jouw e-ticketcode kan je op de website van het resort verzilveren. Vergeet niet dat jouw e-ticket bij één wellnessresort geldig is Heb je wel geprobeerd te reserveren bij het juiste wellnessresort? Mocht het niet lukken raden wij je aan om contact op te nemen met het wellnessresort zelf. Dan kunnen ze met je meekijken!
Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?
Ga naar de website van het wellnessresort en klik rechts bovenaan op e-ticket verzilveren. Vul jouw e-ticktcode(s) in, vul je gegevens aan en maak jouw reservering compleet.
Voor hoeveel personen is mijn e-ticket geldig?
Een e-ticket met unieke barcode is altijd geldig voor één persoon.
Er is nog maar weinig beschikbaarheid voor mijn e-ticket wat nu?
Wij raden je aan om altijd tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.
Mijn gewenste dag is niet meer beschikbaar, kan ik annuleren?
Binnen 14 dagen na aankoop heb je het recht om je bestelling te annuleren als je voldoet aan de voorwaarden. Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Bij de voorwaarden staat vermeld dat reserveren op basis van beschikbaarheid is. Wellicht is het mogelijk om een andere dag lekker te gaan relaxen?
Heb ik recht om mijn bestelling te annuleren?
Wij raden je aan om hiervoor de algemene voorwaarden te raadplegen.
Ik ben mijn e-ticket kwijt, wat nu?
Dat kan gebeuren natuurlijk, je kunt hiervoor het contactformulier invullen. Dan gaan wij voor je kijken of wij jouw e-ticket nogmaals kunnen toesturen.
Ik heb geen e-ticket(s) ontvangen, wat nu?
Het kan soms gebeuren dat de bevestiging in de ongewenste (SPAM) e-mailbox terecht komt. Heb je deze gecheckt en je hebt geen e-tickets ontvangen maar wel de bestelling is afgerond? Vul dan het contactformulier in, dan kijken wij het graag na voor je!
Komen er nog extra kosten bij het reserveren van een e-ticket?
Het kan zo zijn dat er een toeslag op bepaalde dagen wordt berekend. Indien dit zo is, staat dit bij de actie vermeld.
Wat kan ik doen met een e-ticket?
Met een e-ticket kan je een hele dag of een dagdeel heerlijk komen relaxen bij één van de mooiste wellnessresorts van Nederland. Iedere sauna aanbieding heeft een andere inhoud, bij de aanbieding staat precies vermeld waar je allemaal recht op hebt.
Reservering
Ik wil mijn reservering wijzigen, kan dat?
Je kan hiervoor het beste met het wellnessresort zelf contact opnemen. Zij kunnen dan kijken naar de mogelijkheden om de reservering te wijzigen.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Het is mogelijk om de reservering te annuleren. Houd wel rekening met de annuleringsvoorwaarden. Wij raden je aan om contact op te nemen met het wellnessresort waar je hebt gereserveerd zodat ze mee kunnen kijken naar de mogelijkheden.
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, hoe kan dat?
Wanneer je een reservering hebt geplaatst bij het wellnessresort ontvang je te allen tijde een reserveringsbevestiging. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met het wellnessresort waar je hebt gereserveerd.
Account
Hoe maak ik een account aan op sauna.nl?
Je kan een account aanmaken op sauna.nl. Zo kan je informatie terug vinden van eerdere bestellingen. Klik hiervoor rechts bovenin op het poppetje. Vervolgens kan je een account aanmaken en dit kan je aanvullen met een aantal gegevens.
Hoe kan ik inloggen op sauna.nl?
Je kan inloggen door op het poppetje rechtsboven in het scherm te klikken. Vul jouw gebruikersnaam en wachtwoord in en voordat je het weet ben je al ingelogd.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen van mijn account?
Zorg ervoor dat je inlogt op je account van sauna.nl. Kies vervolgens voor het tabblad gegevens en hier kan je jouw logingegevens wijzigen. Klik hiervoor op logingegevens wijzigen, wijzig jouw gegevens en vergeet niet om de wijzigingen op te slaan.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
We snappen dat het wel eens kan voorkomen dat je een wachtwoord vergeet. Geen zorgen!
Ga naar jouw account van sauna.nl en klik op wachtwoord vergeten. Vervolgens ontvang je een e-mail zodat je jouw wachtwoord aan kunt passen.
Kom je er niet helemaal uit?
Geen probleem! Wij helpen je natuurlijk graag verder.
Stuur ons een privé-bericht via social media en krijg antwoord op jouw vraag!
Stel jouw vraag via het contactformulier en krijg antwoord op jouw vraag!